24 maart 2015 San Quirico - Radicofani

24 maart 2015 - Radicofani, Italië

Pleinje bij het oude ziekenhuis (1400)  Onderweg naar Ratificano  Op weg naar Raticicano  Bagni di Vignoli

Het is uiteraard ook voor jullie vervelend om te lezen dat ik de afgelopen 14 dagen niet een dag zonder pijn heb gelopen. Het hoesten wordt stukke minder, maar de pijn in de rug verplaatst zich van de ene plek in de rug naar de andere. Ik denk dat J.P. wel eens gelijk zou kunnen hebben dat dit het gevolg  is van het vele hoesten.
Maar het wil niet zeggen dat de dagen niet leuk zijn. Vandaag bv ook weer prachtige natuur. Toscana wordt nog mooier. Hele  leuke kleine dorpjes, zoals Vignoni en Bango- Vignoni, ontmoet, lekker in de zon op een terrasje gezeten en enkele km. voor Radicofani een lift terug naar het B&B gekregen van 2 aardige senioren, beiden professionele oud zangers. Ze kwamen terug van hun tweede huis in de bergen en wonen hier in de buurt.
Nu moeten we zien dat we morgen in Radicofani komen.
Tot morgen.

1. Hetty:
    24 maart 2015
    Wat een mooie tijd hebben jullie.
    Als ik zo de foto's zie, zijn het wel wat sombere luchten. Hier was het vandaag weer heerlijk weer. De kikkerdril weer in de vijver en de lente wordt wakker.
    Jammer dat deze reis wat meer "ongemakken" met zich mee brengt. Toch maar lekker genieten.
    Liefs voor jullie allebei, Hetty en JP
  2. Mieke:
    25 maart 2015
    Ha Ger, je gaat toch prima na omstandigheden. Ik vind het niet vervelend om af en toe jouw ongemakjes aan te horen. Schrijf maar lekker van je af hoor. Dat doe je veel te weinig. Ben blij dat het zo'n mooi landschap voor jullie is, genieten...........succes morgen....