Moselsteig

8 juli 2016 - Heerlen, Nederland

Dag allemaal

de afgelopen maanden bewust 23 kilo afgevallen en ik merk dat de energie flink is toegenomen. Klimmen gaat een stuk minder zwaar.

Vandaag in Aken  van "der Rother wanderfuhrer" de lange afstandswandeling "Der Moselsteig Gekocht. Een wandeling van Perl naar Koblenz. 300 km.

Het zou wel eens de volgende lange afstandswandeling kunnen worden.

Als ik het ga doen zal ik dat in enkele periodes doen. Mijn zoon woont in Luxemburg en zou mij de keren dat hij hier is mee kunnen nemen.

Gaat het door dan zal de start in het najaar zijn, sept/okt.

Ik hou jullie op de hoogte.

Hartelijke groeten, Ger

1. Jan vluggen:
    Goedzo ger
    Ga je alleen?
  2. Gerard en Ilse rietveld:
    8 juli 2016
    Goed hoor zoveel afgevallen. Ik weet hoe moeilijk het is, maar je wint er een heleboel mee.
    Prima voornemen om weer een lange afstandswandeling te maken en we kijken uit naar je verhalen. Groetjes ook aan Tineke.
  3. Lies:
    goed bezig GER groetjes ook aan Tineke
  4. Gerrie cransveld:
    8 juli 2016
    Ik wens u heel veel succes bij de komende wandel onderneming ,dat lijkt mij een heel mooie ,maar zeker ook een erg pittige route!
  5. Hub en mia:
    Geweldig en zet door !
  6. Joze:
    9 juli 2016
    Leuk vooruitzicht weer,en ik zal het zeker volgen als het zover is.
    Petje af 23 kilo...niet niks
    Heel veel plezier met de voorbereiding van deze wandeling.
    Grt ook aan Tineke
  7. Marjolijn meindersma:
    9 juli 2016
    Lieve ger en tineke.
    Geweldig alweer. Jullie bent echt een lichtend voorbeeld. Wat er allemaal kan boven een bepaalde leeftijd. Wij moeten snel eens gaan ontbijten in röntgen en koek happen in eifel met wandeling tussendoor.
  8. Hub en mia:
    10 juli 2016
    Frans heeft ons gebeld met jullie groeten.Bedankt.
  9. Mieke:
    15 juli 2016
    Ger, je bent fantastisch! Ik ben weer benieuwd naar je mooie reisverhalen en plannen.
  10. Cor en Marianne:
    29 juli 2016
    Hoi Ger,
    Veel groeten vanuit Italië, we lopen hier niet veel maar eten en drinken
    daarom des te meer! niks met afvallen dus. Knap van je, 23 kg.
    we wensen je veel plezier en succes met de voorbereidingen.
    groetjes van Cor en Marianne
  11. Mieke:
    29 juli 2016
    heerlijk!! geniet er van!!
  12. Jos Slagmolen:
    21 augustus 2016
    Hallo Ger en Tineke,
    Hartstikke goed van je om toch binnenkort weer een lange afstandswandeling te gaan ondernemen en daarbij ook wat bent afgevallen.Kortom je krijgt er veel voor terug,chaupeau !!
    Uiteraard ga ik je volgen inclusief jou voortdurende terugkomende humoristische momenten,tot gauw.
    Jos Slagmolen /Leusden