moselsteig

IMG_0028               IMG_0034

IMG_0012    IMG_0011

51016
Vane Perl naar Palzem.

Vandaag dan eindelijk gestart. In Perl gaat het eerst 5 km steil omhoog om dan in het bos te verdwijnen. Het gaat veel bergopwaarts en ook dalend, maar we blijven op hoogte het bos volgend.
Af en toe open stukken waar een prachtig panorama over de Mosel zichtbaar wordt.
22 km. Zwaar dus, maar genieten. S'avonds mijn zoon uitgenodigd, die in Luxemburg woont om mee te eten. Was gezellig.

1. Herman Degenaar:
    25 oktober 2016
    Wij zitten een weekje in Veldenz.Hebben vandaag de wandeldraad na lange tijd weer opgepakt en hebben 8 km gelopen naar Muelheim en terug.Hopen morgen weer een stukje te lopen. Het is mooi hier.
  2. Herman Degenaar:
    25 oktober 2016
    Herman en Jeanne zijn wandelaars(weliswaar niet zo fanatiek meer). Wij hebben in 2013 de camino van Burgos naar SdC gelopen met de rugzak. Dit voorjaar hebben wij van Porto naar SdC gelopen. Wij zijn nu 78 en 77 jaar oud en lopen nu wat minder. Succes met de Moselsteig.
  3. Christel:
    Hoi Tineke en Ger,
    Wij zijn net terug van een week Cinque Terre in Italië,
    was heel erg mooi, ook mooie en heftige wandelingen gemaakt,
    telkens weer omhoog en omlaag met mooi zicht van boven op de kust.
    Ik wens jullie veel wandelgenot.
    Groetjes, Christel.
  4. Cor en Marianne:
    Dag Tineke en Ger,
    Geniet van jullie prachtige tocht!
    Wij genieten hier van de prachtige kleuren in der Völser Bösch,
    groetjes van Cor en Marianne
  5. Marjolijn meindersma:
    27 oktober 2016
    WAT een bewondering ik voor jullie heb en ook wel enige jaloersheid omdat jullie dit nog allemaal kunt. Desalniettemin gun ik het jullie van harte. Moet je ook eens in schotland gaan doen, waar mijn kinderen op dit moment lopen. moet ook ongelooflijk mooi zijn.
    keep going zou ik zeggen met heel veel pleizier.