Weer (alleen) op weg naar Rome via de Francigena

28 augustus 2014 - Aosta, Italië

Wandelen bij deze temperatuur liever niet

Vandaag vlucht geboekt: Amsterdam -Turijn op 9 oktober aanstaande. Vervolgens de trein naar Aosta en ergens tussen Chambave en Chattillon wordt de wandeling weer opgepakt. Ik hoop in 1 maand Pisa te bereiken en op 10 november vlieg ik dan terug vanuit Pisa. In het voorjaar van 2015 gaat Tineke ook weer mee om het laatste deel naar Rome mee te wandelen.

Dus over ongeveer 1 maand zullen jullie mijn volgend bericht ontvangen.

1 maand  alleen wandelen, ik weet nu dat ik het kan.

1. Mieke:
    28 augustus 2014
    leuk Ger!!!! ik kijk uit naar je verhalen. ik zoek het iets dichterbij. Ga maandag voor een weekje mee met de Henri Dunant als vrijwilliger Rode Kruis. We varen dan over de Nederlandse wateren. groetjes en succes met de voorbereidingen Ger!!
  2. Jeu:
    29 augustus 2014
    Hallo broer geweldig dat je het weer gaat doen,ik weet dat je het kan,maar alleen is toch anders,wij wensen je alvast veel succes met deze tocht,wij gaan morgen lekker 13 dagen genieten van de zo'n . Groetjes Jeu& Mathilde.
  3. Christel:
    Heee Ger,
    Geweldig dat je het weer aandurft. Alvast veel sterkte en veel plezier, verheug me al op die mooie verhalen.
    Groetjes, ook aan Tineke, Christel.
  4. Gerda en Jan:
    29 augustus 2014
    Zo te lezen heb je de smaak echt te pakken!
    Alvast heel veel voorpret en we lezen de spannende reisverhalen straks weer met plezier.
    Groetjes ook aan Tineke van
    Gerda en Jan
  5. Lies:
    29 augustus 2014
    Hoi Ger leuk dat je het weer probeert ik heb de verhalen van je gemist doe de groeten aan tieneke
  6. Marjolijn meindersma:
    30 augustus 2014
    leuk om dit bericht in chicago te ontvangen. Dat gaat zeker lukken. Misschien moet ik maar eens opperen om je bij jullie allerlaatste etappe in Rome aldaar op te vangen. Wij wereldreizigers staan toch echt nergens meer voor. Als je weg bent zullen wij goed voor Tineke zorgen, die zorg heb je dan alvast minder.
    over 14 dagen ben ik weer terug in NL, voorlopig geniet ik nog even van USA
    groetjes marjolein
  7. Hans en Ingeborg:
    2 september 2014
    Hallo, Ger en Tineke,

Jij staat dus weer i/d startblokken, knap om deze weg weer te vervolgen.
    Maar eerst vieren wij nog de verjaardag van jou op 6 oktober.
    Alvast veel succes van onze kant en tot 6 oktober.

groetjes voor jullie twee, Hans en Ingeborg.

p.s. Zaterdag gaan wij onze nieuwe puppy ophalen " Caya "
    even op en af 570 km.
  8. Charlotte Scheltus:
    2 september 2014
    Hoi Ger,
    Ik wist niet dat je zo aan het wandelen bent. Ik wens je heel veel succes. En ben zeer benieuwd naar je verhalen.
    groetjes Charlotte