Woensdag, 23 april 2014. Niets doen in Virty le François

23 april 2014 - Vitry-le-François, Frankrijk

Evi               De Kathedraal

Woensdag 23 april 2014

De zo'n schijnt al en het belooft een mooie dag te worden. De zware harde klanken van de Kathedraal hebben al luid geluid, prachtig. Foto gisteren laat gemaakt.

Het mooie van wandelen is dat je er voor de eerste keer komt en waarschijnlijk voor de laatste keer. Het beeld wat je hebt is positief of negatief, maar eenmalig, net als de telkens terugkomende vraag: wat is er achter de volgende bocht te zien?

Ik ben er inmiddels achter dat er geen openbaar vervoer is naar het startpunt, Coole, morgen. Taxi iedere keer wordt te prijzig. Ik heb nog een halve dag om iets te regelen en anders wordt het morgen liften. Lekker improviseren.

Wat een leuke reacties allemaal! l

Ik hoef morgen niet te liften. Een Engelsman uit het Hotel brengt mij morgen naar Coole, Terug op de route. Moet er wel om 6.30 uur uit.

To my very simpaticly France Girls from Coolus: thanks for your assist yesterday, It was fantastic

De volgende foto is uiteraard onovertrefbaar!

1. Jeu:
    23 april 2014
    Hoi Ger leuke foto van Evi,hier is het ook zonnig.
  2. Braeken jo:
    23 april 2014
    hoezo Ger, waarschijnlijk voor de laatste keer. Loop je niet terug ? (ha,ha)
  3. Elly en Gianfranco:
    23 april 2014
    Hallo Ger,vandaag dus een rustdag en morgen weer goed uitgerust verder wandelen met hopenlijk zonneschijn! Leuke foto van je kleindochter Evi.Groetjes van ons twee,ciao!!
  4. Liane:
    Hi Pa,

superfoto van Evie :)) Succes de rest van je wandeltocht!.... Enjoy the "scenerey" ..... Respect dat je dit nog doet.

Liane xx

ps: Heb Waarschijnlijk op zeer korte termijn een leuk appartementje in Landgraaf!!!!