20 maart 2015 Colle di val d Elsa - Siena

20 maart 2015 - Siena, Italië

Rozemarijn zegt Tineke  Voor del Dom van Siena  Idem  Imposant altaar  Een nog imposantere preekstoel
Tegen de avond deze mooie stad bereikt en wat moeite gehad met het vinden van overnachting i.v.m. feest, a.s zaterdag. Met wat minder genoegen moeten nemen.
Wel kort bij het centrum en bij il Campo. Het laatste deel de bus genomen. Compenseren we morgen wel weer.
Overdreven, met kunstwerken beladen Dom, maar eenmalig. Il Campi is een buitengewoon gezellig plein
Morgen en zeker ook overmorgen gaan we zonder rugzakken lopen en keren dus terug naar Siena, met bus of trein. Ik moet toch nu echt gaan zorgen dat ik weer de oude wordt, want ondervindt er te veel hinder van.
Tot morgen maar weer.

1. Jeu:
    20 maart 2015
    Hallo Ger gelukkig gaat het weer wat beter,mooie foto's ziet er goed uit,morge lekker lopen zonder rugzak koobt toch een stuk makkeler,geniet er beiden van.goetjes Jeu Mathilde.
  2. Gerda en Jan:
    21 maart 2015
    Hallo Tineke en Ger, Lekker genieten van de prachtige stad Siena . Ter info voor Ger: Bij de voorlopige uitslag van de waterschapverkiezingen heb je 707 stemmen behaald. Gefeliciteerd met deze mooie uitslag. Met vriendelijke groeten, Gerda en Jan.