Nieuwe wandelschoenen

7 april 2014 - Heerlen, Nederland

Oude schoenen

Nieuwe wandelschoenen in Limbricht gekocht. Voor mij altijd Meindl. Gisteren, zondag, ingelopen rond Mechelen en Epen. De oude wandelschoenen zijn inmiddels stuk gelopen. Nu in de boom  gehangen!.

Het lijkt mij veiliger mijn vertrek pas te melden als ik uit Reims vertrokken ben, want Tineke brengt mij weg en loopt ook nog een dag mee en dan is er niemand thuis.

1. Huub en Hermine:
    7 april 2014
    Dan gaat het helemaal goedkomen.Sukses.We blijven je volgen.Groetjes,Huub en Hermine
  2. Jan Morsink:
    9 april 2014
    Ger, schoenen aan de wilgen (kan op de foto niet zien of het een wilg is!) hangen betekent bij jou in ieder geval niet dat je ermee stopt. Integendeel. Petje af is een spreekwoord dat ik wel van toepassing vind. Heel veel succes. Groetjes, Jan M.
  3. Hans en Ingeborg:
    Ger,

Goede schoenen is inderdaad belangrijk.
    Alvast veel succes maar vooral plezierige tochten met veel mooie natuur.. Lieve groetjes Hans en Ingeborg
  4. Ilse en gerard Rietveld:
    14 april 2014
    Beste Ger, wat goed dat je zo'n grote wandeling gaat maken. Wij zijn benieuwd naar je belevenissen en willen je graag volgen. Veel succes vanuit rotterdam