14 maart 2015, Altopascio - S. Miniato

14 maart 2015 - San Miniato, Italië

Het bosgedeelte  De brem komt aardig los    Toscana op z'n moois  Een imposante geplaveide weg uit 1200

Rond 9.00 uur weer vertrokken. Kans op regen, maar niet gehad.
Even buiten de stad een capuchino genomen en ik had het gevoel, dat er nog wat resterend afval verwijderd moest worden. Dat maar eerst gedaan. En inderdaad het was het geval, maar vervolgens bleek er geen papier in de rol te zitten waar zeker 10 km. in kan. Al vroeg een probleem dus, maar de laatste tijd liep het nog al lekker, vallen en opstaan en dat risico maar genomen en dat was goed. Direct verteld dat er geen papier meer was waarop de bazin zich naar het toilet spoedde.
Tineke wist te vertellen dat 2 andere gasten onze capuchino reeds betaald hadden, uit armoede, of uit sympathie? Ik denk het laatste. Geef mij maar Italianen en de dag is nog maar net begonnen!
Gelukkig gaat het nu het bos in, maar daar horen ook weer bergen en dalen bij, mooi maar opeens wel zwaarder. Regelmatig een stop gehouden. In de plaatsen Chimenti en St. Croce, Ponte Acappiano. Zittten nu in Miniato.
Rusten nog wat  en gaan dan iets eten. Tijd nu: 18.30 uur.

1. Jeu:
    14 maart 2015
    Hallo Ger&Tineke.Heel veel wandelplezier! Geniet er samen van.Groetjes Jeu en Mathilde
  2. Susanne:
    15 maart 2015
    hello Tinneke en Ger;
    leuk jullie wandelverhalen weer te volgen,
    geniet er van en tot gauw,
    susanne
  3. Huub en Hermine:
    15 maart 2015
    Hallo Tineke en Gert,geweldig weer om jullie zo te volgen.Wij wensen jullie een mooie wandeling en dat jullie veel interessante gebouwen en mensen gaan zien.
    Groetjes,Huub en Hermine