15 maart, S. Miniato - Gambassi

15 maart 2015 - Gambassi Terme, Italië

Vaag vergezicht over San Miniato alto.  Vergezicht in Toscana    Een mooie Agave voor een mooie vrouw.

Vandaag een zware dag met ook nogal wat regen. Wel Toscana op z'n moois.
Na iets te lange tijd pas een kroegje gevonden voor cappuccino.
Ik moest wat zuinig zijn met mijn stempelboekje, want is het voor Rome vol.
Maar deze mevrouw kwam met een nieuw boekje en nog wel gratis. Dus nu kan ik er ruim mee vooruit. Later hebben we bij een boerderij onder een afdak wat gerust en geschuild tussen de hanen en de kippen.
Onderdak was in de buurt van Chianni wel te krijgen, maar zonder avondeten en toen zijn  we maar gelijk een dorp verder gegaan en daar zitten we nu in een Albergo, slapen, avondeten en ontbijt, alles in huis.
De Paus gaat in december met Heilig jaar starten. Hij doet dat nu omdat hij denkt dat hij niet lang Paus is. Met aanslag wordt hier rekening gehouden.
Verhaal komt waarschijnlijk vandaag niet de deur uit, wegens beperkte WIFI.
Ik wordt overigens nog steeds gekweld met een stevige verkoudheid, w.o. Veel hoesten.
Probeer van alles, maar nog weinig resultaat. Beinvloedt wel sterk mijn wandelconditie
Tot morgen

1. Christel:
    Hoi Tineke en Ger,
    Het verhaal is ondanks de slechte Wifi toch aangekomen.
    En ja, de verkoudheid duurt inderdaad lang want ik hoest
    ook al twee weken, maar 't komt goed. Veel honing in de thee helpt. Ik wens jullie verder veel wandelplezier en zonneschijn.
    Groetjes uit een zonnig Kerkrade, Christel.
  2. Hub en mia:
    16 maart 2015
    Dit is wandelen.Eenbeetje op de bonnefooi.Wij zijn nog steeds hartstikke jaloers.Ga zo voort!!
  3. Hetty:
    16 maart 2015
    Jammer van je hoest Ger, erg vervelend en dat is ook lastig met lopen. Die hoest zal nog wel even aan houden.....is volgens J.p erg hardnekkig.
    Maar tel je zegeningen Ger, je loopt lekker buiten, samen met Tineke. Lijkt me heerlijk, ik geniet met jullie mee.