20 april 2014 van Reims tot tussen de Champagne

20 april 2014 - Rome, Italië

BewegwijzeringLangs het KanaalIn de tuin bij de vriendelijke wijnboerVoor de kennersTussen de Champagne

Zondag 20 april.2014

De eerste wandeldag. Na 1 km verrast door redelijke bewegwijzering, gelijktijdig voor de Camino en de Francigena. Na eerste uur prachtig weer en het eerste deel gaat kaarsrecht langs het Kanaal. Daarna via Sillary de Champagne in. Onderweg bij een grote wijnboer in zijn tuin pauze gemaakt tafel en stoelen werden voor ons buiten gezet. Verzernay was het einde en gelukkig was er een Bar open  Binnen 5 minuten hadden we een lift en waren dus snel terug in het Hotel. Morgen alleen verder.

1. Léon:
    21 april 2014
    Tot in Italië schijnt de bewegwijzering heel goed te zijn, maar daarna niet meer. Daar staat tegenover dat enthousiaste vrijwilligers in Italië bezig schijnen te zijn om daar verbetering in aan te brengen. Misschien komt u zo'n enthousiaste vrijwilliger nog wel tegen!
  2. Elly en Gianfranco:
    21 april 2014
    Hoi Ger,
    Vandaag de eerste wandeldag zonder Tineke,dat zal best vreemd geweest zijn. We wensen je leuke wandeldagen met vooral mooi weer!Groetjes van ons twee,ciao!!