Maandag. 21 april

21 april 2014 - Champagne, Frankrijk

Vertrek maandagochtendBetere rustplek was er nietGrote braderie in Conde-sur-MarneVele km lang bos

Om 9.45 heeft Tineke mij afgezet voor de start van maandag en afscheid genomen. Niet prettig, nog nooit een lange afstand alleen gelopen buiten Nederland. Eerste klein gehucht: Trepail. Dan Ambonnay en vervolgens Conde-sur-Marne. Daar was ergens het eindpunt gepland, maar geen goed onderkomen gevonden. Er was grote braderie en de pastoors wonen vaak niet meer bij de Kerk. Ook nog geen klooster gezien.Valt tegen dus en dan maar door naar Chalon-sur-Marne. De laatste 6 km. een lift gekregen en daarna nog 2 uur moeten lopen om een kamer te vinden. Het is Pasen en vele gelegenheden zijn helaas nog gesloten. Tot slot een bikerfamilie aangesproken en die maakten van mijn probleem gelijk hun probleem. Na ook nog een uur met hun door de stad te hebben getrokken besloot de man uiteindelijk met de fiets zijn auto te halen en mij te brengen naar motel even buiten de stad F1formule. De prijzen vallen tegen. Maar ik heb nu in ieder geval een fatsoenlijk bed.

En morgen is gewoon weer een andere dag.

1. Léon:
    22 april 2014
    Dit verslag roept diverse vragen bij mij op die ik maar niet zal gaan stellen. Bonne chance!
  2. Marjolijn meindersma:
    22 april 2014
    Dat is de echte waarde van dit soort ondernemingen dat alles anders loopt als gedacht en dat dan ook weer opgelost wordt. Voor Tineke heb ik nog een kaartje kunnen krijgen voor donderdag. Gold luck m
  3. Véronique:
    22 april 2014
    Achteraf zijn dit soort avonturen altijd heel leuk.
    Fijne dag vandaag!
  4. Hans en Ingeborg:
    22 april 2014
    Hallo Ger, was me dan wel weer een tochtje wel. Fijn dat er zulke betrokken mensen zijn die je helpen naar het zoeken van een overnachtingsadres...dat doet goed na een lange tocht. Succes de komende dagen. Lieve groetjes Hans en Ingeborg
  5. Fred Gillissen:
    Dag Ger,
    Veel succes. Ik start waarschijnlijk begin juni. Veel succes. Ik zal wel hard moeten lopen om ons 14 dagen voor Rome nog te ontmoeten!

groet
    Fred Gillissen
    PS: bedankt nog voor je mooie woorden via Linked in
  6. Jeu:
    22 april 2014
    Hallo broer ,dit moet je niet elkedag hebben,ik hoop dat het verder goed gaat,en dat je nog veel helpende mensen tegen komt.gr Jeu&Mathilde.
  7. Linda:
    Hi Ger,
    even door de zure appel heen! Volhouden hoor, gaan nog vele mooie momenten komen die je niet wil gaan missen. x
  8. Linda:
    Hi Ger,