Zaterdag 5 juli 2014 van Aosta naar Nus.

6 juli 2014 - Aosta, Italië

Hoe kijken kinderen hier tegenaan?   Hoog gelegen kerkje   Een mooie wandeling zonder rugzak   Een van de weinige samen   Op de achtergrond de Mont Blanc   Een oude burcht op de achtergrond

Vandaag weer heel warm en zonnig weer. We stijgen naar ongeveer 750 meter en blijven daar een beetje op.
Eerst nog een mooie kerk bezocht. De naam: St.Orso, met aansluitend klooster voor nonnen.
In de kerk weer afschuwelijke schilderijen. Kijk maar wat jullie er van vinden.
Na de stijging, zoals vermeld, komen we de volgende mooie punten/plaatsen tegen: Pallein, Castelo di Quart, Chetoznen tot slot Nus.
In Parrein was  een huwelijksmis voor 11.00 uur in voorbereiding. Boven bij de organist was een geschoolde zangeres nog eens het Ave Maria aan het oefenen. Ik heb beneden meegezongen.
Toen is ze toch maar naar beneden gekomen en vroeg of we er geen duet van konden maken.
Dat heb ik toch maar niet gedaan.

In Nus aangekomen nam de bus ons weer mee terug. Na het innemen van het noodzakelijke vocht douchen en rusten. We krijgen immers nog een zware dag; 18.00 uur België - Argentinië en 22.00 uur Nederland - Costa Rica.
Vandaag weer eens een wandelaarster voor Rome tegengekomen, een vrouw uit Antwerpen.