26 maart 2015 Acquapendente - San Lorenzo

26 maart 2015 - Lausanne, Zwitserland

Op het plein van San LorenzoOnderweg  Voor de gein

Voor Acquapendente Toscana verlaten en verder in de laatste provincie: Lazio.
Eerst nog een paar km. Stijgend de stad uit en vervolgens door de akkers. Geen wijngaarden en geen olijfbomen meer. Kan wel nog komen. Nu landbouw, granen tot rijst toe. Geen bar meer tegengekomen en ook geen bank om even op te zitten. Gelukkig heeft het maar heel even geregend. Ik ga,nu van de laatste provincie wel iets meer wandelvriendelijkheid verwachten. In San Lorenzo aangekomen werden we al snel gewezen op het adres wat ik ook van Fred Gilissen had, nl B&B Francigena.
Je kunt er heel goed eten en niet duur. We moeten nog warm water en wat verwarming krijgen. Gaan eerst even een uurtje onder de lakens. Zijn Rome tot op 115 km. genaderd.
We komen er aan. Zien het meer van Bolsena al liggen.
Tot morgen

1. Elly en Gianfranco:
    26 maart 2015
    Hallo Ger en Tineke,ondanks de gezondheidsproblemen zijn jullie al aardig opgeschoten en begint Rome dichterbij te komen!Morgen dus naar Bolsena,leuk stadje aan het meer,waar wij 2 jaar geleden zijn geweest.Dus geniet ervan en veel groetjes van ons,ciao ciao!!
  2. Mieke:
    26 maart 2015
    gelukkig droog.......jullie gaan de goeie kant op..........nog een paar dagen...........hoop op veel vriendelijke mensen voor jullie.......veel plezier in Bolsano.....ciao!!
  3. Hans en Marly:
    27 maart 2015
    Hallo Tinus en Ger,
    Jullie vorderen aardig. Ondanks het barre weer. Het is daar niet veel beter als hier. Maar als de zon schijnt, zal het direct een stuk aangenamer zijn. Geniet van alles om jullie heen, wat jullie zien, horen, ruiken en proeven. Wij hebben inmiddels op de "pret-scan" ons vierde kleinkind (17 weken oud!) kunnen zien. Was bijzonder. Ciao, Hans en Marly