26 oktober 2014, Medesano - Fornovo

26 oktober 2014

Een prachtig beeld in de grote kerk van Firenzo  De oude kerk van Fornovo  Zo zal het voorlopig blijven, alleen zwaarder.  Het heuvelachtige landschap tussen Medesano en Formoso  Liever naar links dan naar rechts  Over de lange brug van de Taro.  En op het einde stond onopvallend op de leuning dit kleine krachtpatsertje.  Een V1 uit 40/45

26 oktober 2014, Medesano - Fornovo
Vandaag een halve rustdag. Het gedeelte Medessano - Sivizzano maar voor de helft gelopen, omdat ik na de middag wat extra wil rusten. De natuur is totaal veranderd. Het vlakke is er uit en groen krijgt ook weer de overhand. Het weer is nog iedere dag uitstekend, maar voor 11.00 uur in de morgen en na 16.00 is het wel kil en koud. Ik volg de oude route naar Fornovo. Via Felegara kom ik Fornovo nader. Er moet ook aardig wat over asfalt gelopen worden. Via een drukke verkeersweg en het dorpje Ramiola bereik ik de lange brug waaronder de Tara stroomt, nu zwakjes maar wel over een breedte van ongeveer  500 meter. Het dorp heeft een kleine bijzondere kerk. Via de pastoor heb ik iets kunnen reserveren bij een mevrouw die aan het werken was in het Parochiehuis. Vrije gave!

Nu nog even iets anders. Het kan jullie opgevallen zijn dat de datum die onder de foto's soms van een latere datum is. Dat komt omdat ik vaak dezelfde dag het verslag niet de deur uit krijg, bv ivm internet. Maar ze zijn gewoon gemaakt op de zelfde dag die boven ieder verslag staat.
Zo, nu ga ik wat eten. Tot morgen.

1. Hans en Ingeborg:
    26 oktober 2014
    Ger, je bent al ver op weg... leuk om iedere dag je verhaaltje te lezen en foto's te zien. veel wandelplezier met mooie natuur, cultuur. Lieve groetjes Hans en Ingeborg en een pootje van kleine Caya
  2. Elly en Gianfranco:
    Buona sera,Ger!
    Iedere dag kijken we uit naar je verhalen en mooie fotos,we reizen met je mee en klicken altijd op "vind ik leuk"! Je schiet al lekker op en bent bijna in de Appennini.Veel plezier met de volgende etappes.Ciao,buona notte en buon riposo!!