29 april 2014 Door het bos van Chatauxville naar Arc de Barrois

29 april 2014 - Champagne, Frankrijk

3 uur bos, dus ook veel schaduw    Volgende plaats    Eveneens

Het was nog vroeg, waardoor ik nog vele roedels reeën heb kunnen zien. Jammer genoeg blijven ze op flinke afstand. Verder door een oneindig bos dat ik na 3 uur moest verlaten. Verder geen Cafe langs de weg dus water drinken.

in de kerk van Arc de Barrois mijn tel. opgeladen, vergeefs naar de pastoor gezocht en toen op een kerkbank in slaap gevallen.

toen ik wakker werd stond een net echtpaar voor de kerkdeur en die heb ik gevraagd of ze mij terug naar het Hotel wilden brengen. Dat hebben ze gedaan en mij keurig voor de deur afgezet. Benieuwd hoe dat morgen gaat. Ik moet immers weer naar het startpunt. De hoteleigenaar had iemand die het voor €20 wilde doen, maar dat heb ik geweigerd. Met een beetje geluk vindt ik morgen weer een vriendelijke Fransman.

1. Mieke:
    30 april 2014
    leuk om te volgen.....ik ga volgende maand van porto naar Santiago lopen. succes van mieke de wandelaar
  2. Gerda en Jan:
    30 april 2014
    Hallo Ger, Gerda en ik volgen met grote interesse jouw indrukwekkende uitgebreide reisverhalen. Wat ons betreft hoef je deze niet in te korten. Groeten Gerda en Jan
  3. Marjolijn meindersma:
    30 april 2014
    Mij is niet helemaal duidelijk of je tussendoor ook nog korte wandelingen maakt omdat
    je dan naar hotel teruggaat
  4. Gerda en Jan:
    30 april 2014
    Hallo Ger, Volgens mij wandel je nu in de streek ten zuiden van het wereldberoemde wijnbouwgebied Romanee -Conti. Ik hoop dat je in de gelegenheid bent om te genieten van deze geweldige wijnen. Groeten Jan
  5. Grady:
    30 april 2014
    Ger ik vindt het er erg knap om deze tocht alleen te ondernemen. Nog een mooie wandeling en veel succes naar je eind doel : "Rome"! Fantastich!!
  6. Grady:
    30 april 2014
    Je vraagt wie Grady is?? Ik heb je reis verhaal gelezen via Seniorweb. Ik vond dit geweldig vandaar dat ik reageerde.