4 april 2015 La Storta - Monte Mario Roma

4 april 2015 - Roma, Italië

Onderweg  image  Langs de verkeerswegVerkoop van rare beelden langs de weg  De toegang tot het park naar het mooie uitzicht over Rome  Geen echt helder weer, maar het beste ervan gemaakt  Idem

De belangrijke voorlaatste dag is goed verlopen. Geen zon, maar de regen is in ieder geval tot 15.00 uur weggebleven. Bij het bereiken van het fenomenale uitzicht over Rome was het gelukkig een beetje helder en droog. Maar wat een uitzicht en wat een heftig moment. We hebben elkaar eens diep in de ogen gekeken en begrepen dat het bijzonder is dat we dit met elkaar gedaan hebben. Na een lange afdaling de eerste straten van Rome bereikt en wat lang naar een hotel of B&B moeten zoeken. We hebben een keurig B&B gevonden, op de route naar het St.Pietersplein. Ik denk dat we daar met hooguit nog 1 uur lopen op tijd kunnen zijn voor het Urbi en Orbi.
Nog iets over de weg vandaag. Jullie zullen begrijpen dat deze haast volledig langs de verkeersweg liep, dus niet veel aan. Interessant was dat we vrijwel maar op een straat hebben gelopen, de via Trionfale, het hoogste  huisnummer was 13592.
En nu volgens vast ritueel: uitrusten, verslag maken en Tineke doet haar Sudoku, straks wat eten en morgen naar Francesco. Het Hotel van vandaag ligt op de route. Het is een lange weg naar het St. Pietersplen, nl. De Viale Angelico.
Tot morgen

1. Gerry en Boogie Lymandt:
    Hoi Tineke en Ger,

vol houden, is toch in alle opzichten geweldig en gezond terug komen, maar nog even.

groetjes Gerry en Boogi
  2. Jeu:
    4 april 2015
    Hallo jullie kanjers goed gedaan,morgen op het st Pietersplein,een vijn paasfeest went Jeu en Mathilde.
  3. Hans en Ingeborg:
    4 april 2015
    Voor de poorten van Rome, wees hier hartelijk welkom, rust uit en geniet van feestelijke Paasdagen.

Super gedaan, Hans en Ingeborg.
    p.s. als het kan, dan doe de groeten aan Paus Franciscus.
  4. Elly en Gianfranco:
    Hallo Tin en Ger,
    Proficiat,wat een prestatie!Heel bijzonder om met Pasen in Rome te zijn en morgen dus de zegen van Papa Francesco.
    We wensen jullie heel fijne paasdagen en nog een goed verblijf daar.Veel groetjes van ons,ciao
  5. Frits:
    Hallo Ger en Tineke,

Wat een mooi moment die blik op Rome, lijkt mij fantastisch om mee te maken. Vooreerst proficiat met het bereiken van Rome, en morgen nog een schitterende dag gewenst bij Francesco.
  6. Mieke:
    5 april 2015
    chapeau!!!!!!!!!!!!! een mooie dag morgen....
  7. Jos Slagmolen:
    Hallo Ger en Tineke,
    Gefeliciteerd met deze uitdaging ,en hoop tevens dat jullie straks op het St Pietersplein voor aan mogen staan,om de Paus goed te kunnen zien! Tevens weer enorm genoten,van jullie wandel verslagen en humoristische momenten,klasse,,,,!
  8. Hans en Marly:
    5 april 2015
    Schitterende prestatie. Hele fijne paasdagen en een mooi verblijf in Rome.
    Lieve groeten van ons, Hans en Marly