6 mei 2014 Montboillon - Geneuille

6 mei 2014 - Rome, Italië

image    Nnimage

Om 6.15 werd ik al afgezet bij het station van Becanson. Voor het parkeren van de rugzak werd ik verwezen naar Hotel Foch, tegenover het station. Was nog gesloten maar maakte open en prijs voor 3 nachten viel wel mee, dus ik ontdeed me van mijn rugzak en ook nog van iets waar wandelaars zich het liefst s'morgens van ontdoen en vertrok weer richting station, met een klein rugzakje met wat touwtjes er aan en een flesje en een stukje stokbrood er in.
Met openbaar vervoer ben ik teruggekomen tot Montboillon en dat gelopen tot Geneuille.
Morgen neem ik de trein naar Geneuille en ga dan echt te voet aankomen in Becanson.
Dan neem ik een rust/was dag en zoek uit hoe ik mijn plannen maak voor de laatste 125 km.
naar Lausanne. Vandaag dus lekker gelopen en ook niet te warm en vanavond ga ik het centrum in en ergens lekker eten. Ik wil het toch niet slechter hebben dan thuis
Geen gekke dingen beleefd, maar de dag is nog niet om. Wel merk je vooral aan het einde dat je een grote stad begint te naderen
Tot slot vandaag. Ik krijg vele leuke, adviserende en stimulerende reacties van jullie, waarvoor hartelijk dank. Ik heb er echt iets aan.

1. Mieke:
    7 mei 2014
    spannend allemaal Ger! Succes morgen!
  2. Marjolijn meindersma:
    7 mei 2014
    Weer eens een heel andere dag. Ik weet nu wie bij jullie kookt en dat ook goed. Dus je boft maar. daar zijn dit soort ondernemingen ook goed voor om dit te ontdekken. Overigens is as zondag moederdag. Dus.. Wij hebben al een tafel geregeserveerd voor 31.05