Woensdag 2 juli 2014 van Bourg St. Rhemy naar Gignod

3 juli 2014 - Gignod, Italië

Een van de velen    Les Peliegrins voor Gignod   Op weg naar Gignod   Op een dorpsplein onderweg   Een van de mooie vergezichten    Lange afdaling door laag en hooggras   Vele km door het bos, langs een riviertje

Eerste afdaling van 2500 meter naar 1600 meter.
Tweede afdaling van 1600 meter naar 900 meter.
De laatste,morgen, naar Aosta van 900 tot 580 meter

Met wat regen begonnen, maar dat werd in de loop van de dag minder. De afdaling werd ook steeds minder heftig. Af en toe ging het ook weer omhoog. Vaak wordt je door een dorp gestuurd en dan kan het flink afdalen er wel inzitten.
We besloten een dorp verder te wandelen als stond aangegeven, want we willen morgen naar Aosta niet veel meer lopen en tijdig, ik denk voor 2 dagen blijven.
Voor de googelaars: We passeren de dorpjes: St. Oyen, Eroubles, Echevennor en stoppen in Gignod. Hotel Belleveu werd ons aanbevolen en is zeker redelijk te noemen. Groot balkon, met prachtig uitzicht over het dal en de bergen. Nu wat rusten om vooral de voeten en de tenen bij te laten komen. We zijn ook nu weer blij met al jullie positieve opmerkingen en ook soms aanbevelingen. Er zijn er bij die ga ik straks misschien wel inlijsten.
Tot morgen in Aosta.

1. Gerda en Jan:
    3 juli 2014
    Leuke authentieke dorpjes die we zien op de foto's. Gaat rust van uit. Ben benieuwd naar jullie beleving van " inkeer en tot jezelf komen" op de voettocht in deze imposante natuur en de afzondering. Op spiritueel niveau lijkt mij dit toch heel bijzonder. Vernemen wij misschien later wel bij de evaluatie/nabeschouwing! Veel inspiratie en bezinning gewenst!
    groetjes Gerda en Jan
  2. Joze:
    3 juli 2014
    Het is weer heel leuk om jullie wandelavonturen te volgen en foto,s te kijken .
    Heel veel groeten van Joze.